Get yourself togheter

Drog och hämtade massa dricka igår åt loord och dom : ) Sen drog vi ut på
speedway en snabbis. Ante skulle se Jonas 2 heat där i mitten :P Sen åkte vi
till Joakim. Blev lite dricka för oss 4. Sen kom Besse, Ari också : ) Va trevligt.
Pratade om allt mellan himmel och jord. Va kvar till typ halv 3 sen höll jag
och Madde på o somna i soffan. Så gick hem då : ) Har varit vaken till minst 3
nu i en vecka. Hårt att vara arbetslös ;) Nää men jag börjar ju jobba på måndag.
Ska bli lite skönt ändå, annat och tänka på liksom.
Nu har Madde åkt hem, och det är pissväder ute. Jag har kommit fram till
att nu när jag skrivit klart detta ska jag byta sängkläder och ta på nya, sätta
på en tvättmaskin, damsuga nedervåningen, damma rummet, städa min
toa, få lite ordning i garderoben och rensa bort alla grejer jag har överallt
på mitt rum. Det är en sån dag idag helt enkelt!




Ja men lite öl vi hämtade igår va, 9 plattor haha ;)



Madiie igår : ) Dresscode vare här hahaha



Drog en pose där ja, tur man är snygg ;)



Anteeeee :)



Toookie




Näj bäst att börja med allt : )
Hörs senare



/ Take care Nathalie







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback