You're gonna go far

Ljuspartyt gick väl helt okej, massa papper och skit sen efter bara. Men tror vi
redde upp det bra. Efter de blev de film med familjen, stepbtrothers. Rolig film :P
Igår jobbade jag från 7 till 2. Sen va de bara hem och äta sen skulle jag till
Motala. Dackarna skulle ju köra där. Madde och jag åkte med bussen.
Va ingen ac på först så man höll på på o svettas ihjäl där ett tag. När vi kom fram
va det sol, några minuter efter spöregn och åska. Härliga svenska väder jaaa.
Men det slutade ganska snabbt, och dom fick iordning banan, så det drog igång
med bara en halvtimmes försening eller något. Va jävla bra speedway alltså.
Jämt in till de sista, men dackarna drog de längsta stråt och vann. Väl förtjänat.
Blev en riktigt otäck krasch när emil kör om hans på yttersidan i andra kruvan,
när han la upp cyklen går han emot hans som kör omkull, åker på andreas
som kommer utanför och Hans själv flyger över luftstaketet och landar utan för
de precis nedanför oss. Fy fan trodde inte han skulle vara vid medvetandet först.
Men det gick ju väldigt bra med alla 3, kunde ha blivit mycket värre. Uschusch.
För övrigt va vi nog med i tvn 5-7 gånger. I slutet började de fan bli pinsamt när dom
filmade på mig och Madde hela tiden :P Tänkte bara hoppas fan inte dom tar med
de i sändning varje gång. Men de hade dom ju tydligen gjort.
Måste kolla på reprisen idag och se hur de ser ut hah.
När man kom hem trött och dan, va de bara toan och göra sig klar för natten. När man
va klar med de knackar de på fönstret. Och mamma säger att Martin är här. Man bara
jaha. Så fick jag gå upp och sitta och prata med honom några timmar när han väntade
på att Marika skulle komma hem. Va väldigt trevligt iaf : )

Idag blir de jobb 13-21. Så ska upp och äta lite nu snart tror jag, sen får jag väl cykla
bort. Blir nog bara lugnt ikväll sen. Alla är väl på festivalen typ :P Fan första året
på jag vet inte hur många som jag inte går. Känner helt enkelt inget sug efter de.
Inga bra artister har dom bokat iår heller.
Är ju faktiskt lång ledig nu torsdag och hela helgen. Så något måste jag allt hitta på.
Sugen på gbg, men vem vill hänga med =)


Nej dags för frukost och göra sig iordning, hörs : )


 

it takes two, can't do it on my own




/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback