Your love is like a shadow on me all the time

Sken upp med ett leende när jag fick se bilen stå där ute. Saknat den som
bara den :D Sätter mig i, och dom har inte ens satt fast allt där under så de
hänger massa sladdar o skit, aja tänkte jag de går väl lätt o sätta fast sen
hemma. Kör iväg, kommer till statoil ska bromsa vid korsningen, och
nemen bromsjävlarna funkar inte. Vill dom seriöst ha någon dödad eller?
För dom funkade när jag lämnade in den, men tydligen inte när man får
tillbaka den. Blev man livrädd, hjärtat slog lite efter de ja. Körde iaf vidare till
jobbet. Går in till mamma så hon får ringa till dom. Vi skulle köra dit den igen,
tror ni bilen startar då? Näääääää självklart inte. Blir så jävla förbannad.
Dom har haft den nästan 2 veckor, och inte en enda postitiv grej har dom gjort med
den. Bättre o skrota skiten och köpa en ny känns de som!
Aah nu ska jag lugna ner mig haha, blir så arg när jag tänker på de bara. Va ju
så glad för jag skulle få tillbaka den idag.
Aja jobbet gick bra idag, jobbade ju med Sandrii. Hon ville få med mig till harrys,
men njaaa va inte så påt idag.
Åkte hem och beställde alla ljus o de istället. Sen har jag och Jennifer kollat
på baksmällan. Lite skön film kanske haha. Vi har legat och skrattat här nu.
Jag har också tryckt i mig en chipspåse och en halv ostbågspåse. Va lite
hungrig haha (Y) Vilket jag ångrar nu, för helst skulle jag vilja spy :P
Menmen, sånt är livet.
Imon är jag ledig, gött gött. Ska ner och kolla till bilen imon. Annars händer
det inte allt för mycket, blir nog en långpromenad med Bella och ett
träningspass känns de som. Har inte tränat på ett halvår typ. Snart börjar
innebandyn och jag kommer inte få luft efter 3 varv :P Astman kommer säkerligen
komma fram då med. Men de är bara hänga i.



Nu ska jag nog sova : )


If I could, then I would
I'd go wherever you will go
Way up high or down low, I'd go wherever you will go

Run away with my heart
Run away with my hope
Run away with my love

I know now, just quite how
My life and love might still go on
In your heart, in your mind I'll stay with you for all of time

Lugn och fin musik från spotify just nu.. Tänker tänker..




/ Take care Nathalie







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback