You got my attention

God morgon!
Ligger här nyvaken i sängen, är inte sugen på att gå upp, men enligt min vädergrej på
startsidan är det 19 grader och sol i Målilla. Så får väl gå och och kolla om det stämmer
snart : ) Behövde inte hämta hem låset igår, för jag skulle komma tillbaka idag, med
hela ratten o skiten runt haha. Så skulle han hjälpa mig att sätta fast det. Snällt : )
Så om man har tur så funkar ju bilen idag då,. Hoppas på de.
Hade för övrigt världens segaste dag på jobbet igår, fanns inget o göra. Va ritkigt uttråkad.
Gick o käka hela tiden haha :P
Precis innan jag slutade ringde min kusin och hade låst sig ute i Ohamn. Så jag va snäll
och åkte dit med deras nyckel. Michaela följde med också. Blev en hamburgare på
mcdonalds med såklart : )
När vi kom hem va Micha trött så hon drog hem, men jag åkte bort till Andreas. Tookie
va där med, dom satt o rökte vattenpipa när jag kom. Satt där och pratade lite.
Sen kollade vi på collage, rolig film haha :D Gjorde mat med :P Friterad klyftpotatis, gutt :)

Idag så blire först duschen när jag orkar gå upp. Sen ut med Bella en sväng och sen
göra mig iordning. Klockan 3 är de dags för vaccinatin inför resan. Twinrix, och jag hoppas
man tar den i armen eller något :P Sen va jag inne och läste om de igår. Man måste ju
fan ta 3 doser av den gånger 350 kronor. 1000 spänn på vaccination, kulkul :P Men då
vet man att man inte blir sjuk iaf, och det är ju bra.
Sen idag ska jag nog försöka låna mammas bil och åka och hämta mina studentfoton.
Dom måste ha kommit hem för länge sen.
Ikväll blire kanske bio : ) Får se.



And I need you now tonight
And I need you more than ever
And if you'll only hold me tight
We'll be holding on forever
And we'll only be making it right
Cause we'll never be wrong together
We can take it to the end of the line
Your love is like a shadow on me all of the time





/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback