Walk idiot walk

Haha gud vilken morgon alltså, och klockan är bara lite över 10.
Lovade pappa igårkväll att jag skulle ställa klockan på 8 och gå
upp, för det skulle komma en leverans hit med saker. Så jag va
tvungen o skriva på o sådär. Sitter vid bordet och skymtar en lastbil
uppe på stora vägen, sen hörde jag någon utanför fönstret.
Sen ser jag att han håller på o lasta av grejerna uppe hos grannen.
Så jag springer ut och säger att han lastar av det till fel hus. Och han
svarar skit spydigt, nee jag har fått order om att lämna de här. Och
jag bara men det är ju fel hus, du kan väl köra ner det på vår gård
åtminstonde. Neej jag kan inte dra trucken i gräset får man till svar.
Nej för du har ju inte dragit den över hela grannens gård idiot tänkte jag
för mig själv. Så sa jag du har ju kört ner på fel infart, du skulle kört
in på den innan, då blir det mycket närmare. Nej men jag måste åka
säger han. Och jag bara men hur ska jag få in allt de här då? Och han
bara ja du får väl bara de.
Men grattis din dumma jävel, ska jag bära in toalettstol, golvärme och
massa skit själv eller? Så jävla dum.
Så arg som jag va gick jag in o ringde upp pappa. Ha ringde dhl, lastbils
företaget som körde ut grejerna. Och dom skulle ringa upp chauffören.
Så efter ett tag så ser jag lastbilen igen, denna gång på vår sida av huset.
Så kom han ner, och då jävlar kunde han vara snäll. Han hjälpte till att
bära in grejerna, för dom hade ju blivit förstörda om det hade börjat regna.
Haha han måste ha fått skäll som heter duga :P Rätt åt han, inte fan behöver
man vara otrevlig iaf!

Aja nog om det, nu ska jag snart åka bort och jobba, ska bara göra lite mat
först, sen är det bäst att cykla bort :)



Förresten så hade jag världens mysigaste dröm, jag drömmer
alltid sjukt verkliga saker. Lustigt : )





/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback