It feels like yesterday

Jobbade som sagt till 9 igår. Efter de åkte jag hem.Hade en väldigt
trevlig kväll... igen.
Blev jordgubbar till frukost imorse. Det är de bästa! Sen blev det att
jag va tvungen och sluta sväva och ta mig ner på jorden, för det
va dags att jobba. Ville verkligen inte, men man va ju så illa tvungen.
Satt och räknade minutrarna för jag tänkte att när jag kommer hem
blir det trevligt iaf. Det va varmt, jag hade ont i huvudet, allt va
stressigt, kunder som klagar, båda kassorna la av och jag ville bara
hem. Äntligen så va klockan 6. Satte mig i bilen, va tvungen o tanka.
Hem snabbt och in i duschen. Kommer ut, kollar mobilen.
Vill slänga den i väggen 10000000000000000000 gånger om.
Men jävligt onödigt. Får va på dåligt humör, bara att jag hatar att
se fram emot saker, sen får man sitta hemma och glo en fredags
kväll själv istället. Inte så kul! Menmen....
Imon blire  jobb 7-21. Heja, det gör mig på så mycket bättre humör
när jag tänker på de :)

Aja, får tänka på gårdagen. Om man ändå kunde stanna i just
de tillfället och bara va där för alltid. Va underbart de vore...


Slänger upp lite bilder från Öland, nu ska jag väl gå och
göra något... Vad vet jag inte.

/ Take care Nathalie





Bilder från Öland med Sandra





















Bilder från Saxnäs


bara jag och en till som fattar, men ändå. minnen















där vill jag bo!









Kommentarer

Kom ihåg






Trackback