Tired of feeling sorry

Inatt blev klockan 2, 3 och jag satt forfarande vid datan och jaa.
Vid halv 4 bestämde jag mig för sängen. Låg och läste till 4.
Allt för att slippa sova. Men vid 4 tänkte jag att jag ändå måste försöka.
4.07 va sista klockslaget jag såg. Somnade tydligen sen.
När klockan ringde 6.13 kändes den lilla sömnen väldigt värdelös.
Gick  runt i min egna lilla värd hela dagen på jobbet. 2 gånger,
ja 2 gånger gick det inte hålla tillbaka. Det är sjukt. Inte värt de, jag vet,
jag vet att alla säger de.
Va kvar lite längre på jobbet för vi höll ju på med en rolig sak sista
timmen. Sätta dit snorungar är kul.
Iaf, cyklade hem halv 4. Madde kom precis samtidigt till mig också.
Jag bytte lite kläder och gjorde iordning mig lite. Vid 4 satte vi oss
och kollade på lägenheter. Blir nog så att vi bor ihop. Jag hoppas vi klarar det.
Vill inte att något ska förstöra vår vänskap bara. Det jag är mest rädd för.
Men jag vet ju vart jag har henne.
Aja, sen kom Michaela och vi tre cyklade bort till Raymond och Lovisa lite
innan 5. Grillade, drack lite och hade allmänt trevligt.
Cyklade bort till speedwayen. Själva den va ju värdelös. Sällskapet gick dock
inte klaga på. Stannade kvar efteråt på after speedway, och ja trots allt skit
försökte ja koppla bort det och ha kul med mina vänner, och jag hade väldigt
trevligt.
Kom nyss hem nu. Ligger på soffan med laptopen i knät och lyssnar på
after hours på mtv. Musik gör livet så mycket bättre! Men blir sängen snart.
Som ni förstår är jag ganska trött. Kommer nog lite bilder imon om Lovisa
lägger in dom och skickar. Annars blir det bara jobb imon.
Eller inte bara jobb, ska myyyysa och kolla på film med min kära syster,
sen ska vi somna tillsammans i min säng. Hon är bra hon<3
Och mina fina vänner är jävligt bra dom med!



ta vara på det du har, imorgon kan det vara borta för alltid



/ Take care Nathalie







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback