When we all fall down it will be to late

Heeej!
Idag har jag varit riktigt lat, sov till halv 1. Sen blev det äggmacka till frukost.
Det va länge sen, så de va gott :P Sen har jag bara legat här i sängen.
Har kollat igenom oriflame katalogen jag fick igår. Ska nog beställa lite
iaf tror jag. Lite smågrejor sådär, typ rouge och solpuder.
Väntar också på att mina saker från nelly ska komma. Borde komma
imon eller övermorgon. Ska bli kul och se : )
Börjar jobba vid 3. Har inga planer på att göra något vettigt innan de.
Ta på mig jobbarkläderna typ :P

Eftersom jag inte har så mycket att göra nu, tänkte jag skriva lite om
de krämerna jag använder osv.




Nivea young wash off
30-50 kr lite varstans
Normal/ blandhy

* Ska förebygga orenheter och rengöra huden. Och jag tycker den gör de.
Tar även bort smink, sen luktar den gott.





ACO Face, dagcreme
74:- på apoteket
För normal/blandhy

* Tycker denna är skitbra, går in smidigt i huden och är väldigt
bra som grund innan man sminkar sig. Dämpar zonerna
där man blir blank, som panna och haka.




ACO Face/Body
Normal hy
27:- på apoteket

* Detta ska vara en allround kräm, men framförallt till ansiktet.
Använde först samma som ovan fast nattkrän. Men tyckte att
denna va bättre när jag testade. Är lite fetare, men går ändå
in huden. Denna går också att använda som grund innan smink.


/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback