Too good for you

Micha och jag käkade pizza idag i vimmerby. Åt på mr burger, och kan ju säga
att jag äter ju hellre där än på tre kronor. Sjukt gott, och mätt blev jag och ändå
delade vi bara på en. Bra det i o för sig.
Köpte solkräm, aftersun, solstick, kokosolja, tvål och liten sb12 till resan : )
Blir bra, är inte så mkt kvar o köpa till de nu. Köpte även ett par jeans leggings
till efter som mina sprack på festivalen.
Efter den varma resan hem, så åkte jag upp till hesjön efter att jag släppt av Micha.
Badade bara en gång. Drog hem till Ante sen. Emil och Jocke va med där. Satt
och pratade lite. Sen badade ante och jag i poolen. Sköönt : )
Blev grillning efter det med. Satt fint. Mysig kväll.
Efter vi åkt hem drog Micha och jag till Virserum en sväng bara, kollade in festen där.
Nu hamnade jag här. Är inte de minsta trött och kommer nog inte sova något inatt
heller. Men thats life!
Ska upp och jobba hela dagen imon ju, sen direkt till festivalen efter för att kolla
på metallica. Inte de minsta sugen på de, ingen lust alls faktiskt. Men går väl ändå.


I'm gonna let go of everything,
right here and right know.
Fall down, broke to pieces.
Don't count on
that I will be left.
The truth hurts.
It's now or never, and
what goes around,
comes around.


There's something in your eyes I know I can't resist.
Something in the air, I don't know why.
You were hardly there when i was on my own.
Theres something about you that makes me cry.
Can I believe




/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback