People always leave

Har varit en lång dag, ska bli skönt att vara ledig imon och sova ut lite.
Såg nyss på lagvm kvalet. Och härligt avslut av sverige :P Final på lördag
nästa : ) Kul för dom. Har precis ätit kladdkaka med, en sån där liten
enportions förpacking. Skitgoda är dom : )
Suttit och pratat med pappa med, har ju inte varit här på ett tag nu.
Trevligttrevligt.
Imon ska jag till Vimmerby och handla lite. Måste ju göra av med
lönen som jag fick igår :P Nää inte allt kanske, men ska handla
lite till resan och så. Sen blir det väl alltid något klädesplagg. Men
sen måste jag spara resten til bilen, och sen till resan. Plus vaccinationen
med en gång till innan vi åker. Hinner ju få en lön till precis innan vi åker.
Den kommer va jävligt fet med 2 helger inräknade! Gutt som bara den.

Är mindre än 5 veckor kvar tills vi åker, ska bli så himla kul och skönt att
komma bort från allt, och skitvädret och bara ha det underbart med sina
vänner. Går inte begära mer än så.

Måste svara till högskolan också snart. Man ska ha svarat innan den sista juli.
Så det är ju ett litet tag till, men lika bra att svara. Har ju ändå inga andra alternativ
för hösten och framtiden. Framtiden känns så jävla långt borta för de går ju inte
planera den. Skulle mer än gärna vilja de, men de går bara inte.
Vore så skönt att bara ta sitt och flytta här ifrån, börja om på nytt, träffa nya
människor. Är ju ingen tvekan om de för på högskola är det ju fullt med folk liksom.
Men jag tror aldrig att jag skulle klara av att bo ensam. Hatar ensamheten!
Men vill man bo kvar här, och älta och älta? När man inte vet om det är värt de.
Det är frågan, och svaret är långt borta...
Jag vet inombords vad jag vill, ser allt framför mig. Man ska följa sina drömmar,
undra om jag får följa mina. Man ska inte vänta för länge, för då är chanserna borta!






Vore underbart just nu! Men snart så...




/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback