Passions

Struntade i film. Hittade en bra serie istället. Men nu är jag så jävla förbannad.
Det är en serie som går på mtv, den heter 16 år och gravid.
Har precis kollat på första avsnitten. Och jag säger bara stackars tjej alltså.
Hennes kille lämnar henne i princip själv med ungen hela tiden, och hon
måste tjata på honom att han ska mata barnet osv.
Hon pluggar, jobbar och tar hand om allt helt själv. Han jobbar, kommer hem,
äter maten hon lagat och sticker och kommer hem sent på kvällen. Vilken
jävla stil alltså. Tycker riktigt synd om henne. Hon är en riktigt smart och
mogen tjej för att vara 16 år. När hon pratar med sina kompisar om problemet
säger en av dom att han inte va mogen för det och då svarar hon, det va ingen
av oss, men jag växte upp och fann mig i de. Gillar hennes inställning, verkligen.
Efter att hon konfronterar honom med problemen har han också mage att säga
att han inte är lycklig och att han inte vill vara med henne egentligen, utan bara
stannar för barnets skull. Killar säger jag bara alltså.
Han tatuerade in barnets namn Bentley redan samma dag han föddes, och då
sa hon jag hoppas att han förstår att det är mer i att ta hand om ett barn än att
tatuera in namnet. Men tydligen så förstod han inte de.
Värt att se! Ska fortsätta på de andra avsnitten nu. Detta va den första i serien.


Kolla på de här, 40 minuters avsnitt:
http://www.mtv.com/videos/16-and-pregnant-ep1-maci/1612283/playlist.jhtml



like a blade that cuts right through me





/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback