Need you like a heart needs a beat

Efter jobbet i lördags blev det en snabb dusch, sen åkte jag till Virserum.
Satt och drack lite hos Dennis sen va vi ute på samhället och så. Kulkul.
I söndags blev det speedway en sväng ute på motorbanan.
Va inte kvar hela matchen, för jag skulle på kalas vid tre. Michaela
fyllde ju 18 år : )  Efter de åkte jag till Virserum igen. Blev film hos
Dennis. Twighligt såg vi, bra film : )
Idag så följde jag med mamma och dom till Vetlanda. Jennifer o jag
gick av i stan, så blev en sväng på gina och hm. Köpte hårspray,
jeans leggings, en tröja, en t-shirt och en skjortklänning : )
Kom precis hem nu. Jag körde hem, Jennifer satt fram och mamma
och mini fick sitta bak haha :D Lite kul.
Ligger här med min godispåse som jag köpte på den nyöppnade
godisaffären i Vetlanda. Mycket gott godis :D Blev mcdonalds med.
Nu är det bara ett glas kvar, sen har jag alla :P Fettovarning på de haha.

Ikväll ska Michaela och jag ha ljusparty. Får hoppas det går bra, är ju
första gången, eller egentligen andra. Men första gången vi är
själva och har hand om de : ) Men det blir nog bra. Ska bort till henne
snart och fixa med allt vi ska ha med oss osv.


Ha en bra kväll : )





/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback