Minus Celsius

Faaan nu är jag på ostbågarna igen haha. Får slå till mig på fingarna.
Inte bra detta. Fettolov. Eller lov, jag är ju arbetslös (Y)
Har inte gjort någon nytta sen jag skrev sist. Kollat på unga mödrar.
Bebisar är ju för söta iaf : ) Längtar till man får sig en egen liten, så gullit : )
Imorgon börjar jag vid 7. Segt att gå upp, men de går nog bra.
Jobbar till 3, sen på kvällen är det tänkt att jag och Micha ska dra till
Virserum. Det är ju marknad :D Ska dock inte festa imon eftersom jag
jobbar på lördag. Får ta igen de på lördag istället. Ohhyes : )


Michaela och jag va ju o fotade för ett tag sen, lovade bilder.
Och här kommer några : )
Fick bara mina, och sen ett på Micha.
Hon fotar på mig, och jag har tagit bilden på henne :)














Backyard Babies i Eksjö i augusti! - JATACK!!!!




/ Take care Nathalie






Kommentarer

hej vännen, är allt bra? ska ni till skirö på lördag? eller blir det bara virserum? vore kul att ses :D puss

Hej sötnos :) Allt är bra här, hoppas det är de med dig också. Nej det är de inte tänkt, utan stannar nog i virserum. Hur gör du? Ja det vore det verkligen :) Puss

» emma

ja det är bra med mig också, är lite helg ledig så det känns rätt gutt ;) nej jag vet inte riktigt, ikväll blir det nog bara och kolla lite på marknaden ska upp och jobba i morn vid 7. men på lördag blir det fest :D tror bara att det blir virserum, tog inte att vi får tag i någon skjuss till skirö :s men då kanske vi ses? vad har du för mobilnummer? puss

Va skönt :) Okej jo samma här jobbar med imon så bir lungt ikväll. Okejokej :) Ja men du det är möjligt, 070 611 79 39, bara hör av dig:) puss


Kom ihåg






Trackback