Day and night

God morgon!
Måste bara säga att igår va det väääldigt många som läste min blogg faktiskt.
Tror aldrig det har varit så många. Kul! Har ju inte skrivit om direkt roliga saker
på sistone. Men det är onödigt att låtsas att allt är bra när det inte är de!

Är hur fint väder som helst idag, ska nog ut och sätta mig lite när jag skrivit
klart detta. Börjar jobba vid 3. Så är ju inte så lång dag idag. Är glad att jag
inte jobbar morgon så jag slipper plocka upp alla varor, för det är så stressigt.
Hatar stress : )
Måste göra lite mat innan med, är sugen på pyttipanna eftersom vi tjatade om
det igår på speedwayen. Får se om vi har det hemma, är skitgott ju med lite
ägg och ketchup :P
Måste packa ihop mina saker med för jag ska ju till mamma sen ikväll som
sagt. Lämnar min pappa lite : ) Fick se alla grejor igår som han beställt till
köket och badrummet, ser mycket bra ut faktiskt. Ska bli kul att se sen när allt
är klart.









Ed hardy linnen är sjukt snygga : )



/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback