Capture the moment

Godmorgon : )
Vaknade för en halvtimme sen eller något, hade ställt klockan på halv 11,
men vaknade visst av mig självt.
Kom hem runt elva igår, mormor och morfar hämtade mig i hultsfred : )
Va ganska trött så blev sängen nästan direkt.
Nu har jag precis ätit frukost. Ska ut och sätta mig i solen en timme eller
något tror jag, sen hoppa in i duschen. Måste laga lite mat, och packa
mina grejer också och åka bort med dom till mamma innan jobbet.
Börjar ju jobba vid 2 till 9 idag. Segt, men det funkar nog.
Har ju fått 2 härliga soldagar på Öland igen : ) Va lite mulet på förmiddagarna
bara, men sen kom solen fram, och jag va i och badade måååånga gånger.
Va ju 20 grader i vattnen, hur skönt som helst.
Va inne och handlade lite i borgholm med. Blev 3 par skor, 1 par byxor, 3
klänningar, 2 par shorts och 2 linnen : )


Lite bilder kommer imon, hinner inte lägga in dom ikväll ;)




/ Take care Nathalie







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback