You are everything that I could ever dream of

Igår så vare Måndag och skola igen, men hade som sagt sovmorgon, härlig start
på veckan. Åkte bort till Tookie på källen, Ante och han satt o lanade så jag hakade på.
Hur kul som helst va det ju. Inte för att jag är duktig, men ändå haha. Får bli snart igen ;)
Idag va jag hemma från skolan. Åkte med Lovisa till Vimmerby och handlade lite.
Behöve en ny dagkräm, sen blev de en tröja, en sjal och underkläder på cubus.
Måste spara mina pengar nu, inte handla upp allt direkt som jag alltid gör :P
Så ska sätta in dom på mitt sparkonto imon så jag inte kan röra dom.

Imon har vi bara två lektioner så skön dag imon blire. Efter det ska vi åka och samla
in pengar till vårt projektarbete. Har fått ihop massa sponsorer med ju. Skitbra.
Det flyter på. Hoppas bara vi får lite anmälningar nu med.

Så anmäl er! Och fråga om det
är något ni undrar över!
[email protected]
eller 070 611 79 39


/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback