Is it you

Nu va det ett tag sen man skrev här. Men har haft fullt upp med att ha haft lov!
Har varit hur skönt som helst, men det är skoj att vara tillbaka igen.
Laddad för den sista terminen.

Igår så va jag äntligen med Sandra. Va himla länge sen, men hon är en
sån person som man alltid vet att man har där. Men ändå det va skönt
och umgås o prata lite. Vi åkte och kollade på innebandy i Högsby först.
Jag körde o Sandra satt fram, mamma o mini fick sitta där bak :D
Svala förlorade med det va trevligt o kolla ändå.
Sen åkte vi hem och åt kinamat. Mums :D Åt upp allt så va proppmätt sen.
Vi la oss i sängen framför datan lite efter för vi orkade inte röra på oss =)
Sen blev det bastun. Så himla gutt! Pratade massa och det är hur skönt som
helst ibland, när man förstår varann.
Efter det när vi hade gjort oss iordning åkte vi till Jonas i Hultsfred. Kollade lite
på tv. Tim och Thimm va där också. Sen åkte vi och köpte lite godis =)
När vi kom hem igen spelade vi med andra ord. Har inte skrattat så jävla mycket
på länge alltså, helt sjukt hahah. Himla kul vare alltså!

Inte min utan? MIN! hahaha

En sån man har blommor i? Kruka? Nej det andra! Vas? Jaaa! Och sen va heter min syssling? Elin? Jaaa rätt.
Va blev ordet då? Men vaselin. Hahahahhaha fy fan så bäst :D

Sen fick Jonas för sig att vi skulle köra chader och vi va på. Så vi skrev massa lappar o körde
det sen. Hahha ja det va ju kul det med. Men nästa gång kör vi det onyktra^^

Spelat match idag mot Sandbäckshult, serieledarna. Förlorade med 8-1. Va uruselt i första. Blev bättre
och bättre under matchen iaf, men tappar alldeles för mycket i markeringarna. Jag fick gå in i andra och
spela 2 perioder. Hoppas på att få börja nästa helg.

Sovmorgon imon börjar halv 11, gutt!











PUUUSSSSS<3



/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback