That's what you get when you let your heart win

Helgen har jag typ spenderat hos Martin med folk. Har varit trevligt. Skönt med
en lugn helg såhär ibland. Nästa helg är jag lite sugen på fest får se hur det
blir med de :) Har spelat match idag i Kalmar med. Det blev 6-6. Först låg vi under,
sen vände vi och ledde. Men sen blev det lika. Jag fick sätta 2 mål idag, varav ett
var väldigt snyggt faktiskt. Sköt utifrån hörnet och fick på något konstigt vänster upp
den i krysstet från den vinkeln, fattar inte hur de gick till men gutt som fan :P

Satt o laddade upp lite bilder från sommaren nu på bdb. Om man
bara kunde gå tillbaka i tiden ett par år när man va i Virserum i princip varenda dag.
Hur kul va det inte. Åkte båt o grejer. Saaaknar det som fan jag jag säga, och inte
kommer dom tiderna tillbaka heller =/ Tyvärr!
Menmen hade en riktigt rolig sommar förra sommaren, och hoppas på en bra
sommar 09. Student och allt!

Sovmorgon imon, gutt!


Haha tänkte undertecka nathalie bf06, men de är onödigt här va :P


/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback