Nomadic you, nomadic me

Blev metropol i lördag med Kling. Åkte dit och åt lite mat på dagen. Hon va kocken
såklart, och det blev mycket god mat : ) Sen gjorde i oss iordning och åkte på lite
förfest i Hultsfred. Men jag hade bestämt mig för att köra, så jag va nykter denna
kväll. Kände inte så många där, så va väl lite sådär :P
Va där ett tag, sen hämtade jag Robin o Crille och körde dom till metropol.
Efter de körde jag Jonas o compani, som va hur många? Haha det vet jag
inte. Lät som bilen skulle gå sönder iaf. Men det va tydligen inte så farligt.
Afasi & filthy på scen. Sådär tyckte jag. Kollade bara på några låtar, gick
in i till puben sen o satt och pratade lite =)
Igår va det match. Vinst med 9-0 mot slätafly. Det satt riktigt fint. Och vi spelade
väldigt bra med, så kul o spela då =) Sen satt jag i seket.
Efter de hade jag tänkt dra på hockey, men näe blev inte så av olika anledningar.

Måndag idag och vi hade sovmorgon. Sen körde jag till skolan. Lovisa och Ante
va sjuka så va bara Tookie o Adam med. Kollade på film, och sen satt vi på
youtube haha. Sen drog vi hem :P Slapp dag.
Men när jag kom hem gjorde jag religion, pedagogiken och började på svenskan.
Bra där! Men svenskan va så jävla svår, vet inte vad jag ska skriva så slutade.
Om någon vet hur man skriver en bra synopsis, så hör gärna av er :D

Har laddat hem en film jag tänkte kolla på nu, så blir bara lugnt ikväll med
andra ord :)


På fredag drar jag och Madiiiiie darling till Kalmar, palace för att se Backyard
Babies. Toffsi fixade oss på gästlistan, sen får vi  gå bakom och prata med
dom efteråt. Niiice ;)


Bilder från i lördags!



Du och jag<3











/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback