Love everything about it

Trött är jag nu, håller på att somna. Men de får jag icke göra, för jag ska åka och träna
om en halvtimme. Åkte med kvart över fyra bussen hem idag, det va längesen jag
gjorde de :P Brukar alltid åka hem tidigt nu för tiden tycker jag. Har knappt åkt buss
sen jag började skolan heller, iaf inte Virserums bussen från pappa. Den åker jag
knappt aldrig längre.
Imon är det sovmorgon och två lektioner bara, skönt skönt! Sen måste jag skriva klart
min himla svenska. Vore ju aningen lättare om man förstod hur man ska skriva, men
det gör man aldrig med hennes uppgifter, förstår dom alltså. Så det är ju inget nytt.
Den här veckan kommer gå snabbt precis som alla andra, men det är bra för då är
det fredag snart. Och då ska ju jag och bästa Madde ha det massa kul. Sen ska jag
sova där, massa mys. Va år sen jag sov där ju. Men gammal vänskap rostar aldrig :)

Idag har jag bestämt mig. Jag ska söka på högskolan i Kalmar och Växjö. Förhoppningsvis
kommer jag in i Kalmar, för där vill jag mest gå. Växjö känns inte som någon höjdare. Och sen
får jag flytta ihop med min sambo också om det blir Kalmar ;) Vore så himla kuul!








Puss på den bästa< 3 Du vet att jag finns!



/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback