Things happen for a reason

Men hej alla vänner och okända : ) Idag har jag varit med klassen i Vimmerby och klättrat.
Det va väl sådär, svårt som fan iaf. Jag försökte en gång på den svåra väggen med lutning
men va helt slut när jag väl kommit upp till den där bubblan, så jag hoppade ner.
Skulle ha försökt för de värsta som hänt hade ju varit att jag trillat :D Menmen. Trevligt vare väl.
Har tränat ikväll med, men min rygg vill typ döda mig, för den väääärker. Har tagit panodil, men
det hjälper tydligen inte. Kommer bli svårt o somna inatt.

Imorgon ska jag åka till Växjö och hitta mig en balklänning med mamma och Lovisa. Hoppas
jag hittar en så man inte behöver tänka mer på det =) Så struntar i skolan imon, har ju bara två
lekioner ändå.
Pratade om fjällenresan idag, fan den har känts helt avlägsen, men den är ju snart. Åker söndag
vecka tio och är i fem dagar med klassen. Kommer bli super =) Det ser vi fram emot! Inte för att
jag gillar snö, men får stå ut med den i fem dagar :P











Madde och jag på bild, ovanligt va ; )






/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback