One last time

Jaha igår va då dagen för änden av vårt projektarbete, nattinnebandyn. Och måste
säga att det verkligen gick över våra förväntningar, allt flöt på jätte bra. Kände mig
en aning stressad i 10 timmar i sträck, men sån är jag helt enkelt när jag har hand
om något :P Men det blev verkligen en bra kväll! Tack alla som hjälpte till =)

Va hemma vid halv 4 imorse, trött va då bara förnamnet. Ställde klockan på 12 och
när den ringde kändes det som klockan var 7, fy vad trött jag va :P Men det va bara gå upp.
Förresten så hade jag världens sjukaste dröm, haha :P
Nu ska jag och Tookie snart åka och lämna tillbaka och betala cafeterian vi hade igår.
Sen vid 3 ska jag på kalas hos min kusin Joel som har fyllt 8.
Sen ikväll hämtar Madde upp mig så åker vi till Hultsfred. Ska äta lite på kina =) Mums.
Sen drar vi hem till henne och jag sover där : )
Imorgon är det derby och sista matchen för denna säsong mot Virserum. Lite laddad man
är! Vann med 4-0 på bortaplan, nu är det hemmaplan och vi ska visa vart skåpet ska stå ; )
Lite sugen på att sätta ett par, får se hur det går med det =)
För övrigt så är jag på väldigt bra humör idag, och det är ju bra =)



/ Take care Nathalie







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback