Love will survive

Igår, tack<3

Måste bara säga att va fan kollade jag på melodifestivalen igår för.
Skandal! Herregud finner inga ord. Va lika värdelöst som förra året
förutom att Björn va med då. Hur fan röstar svenska folket egentligen?
Dom kan ju allvarligt inte tycka att snälla, snälla är bra?
En babian som står o skriker snälla, snälla i varje mening i låten.
Ja jag säger då de, inte nog med de så får hon de internationella grejen med.
Och Marie som hade en ba låt men en refräng som va stark går inte ens
vidare överhuvudtaget. Näe inte en gång till ska jag se den där skiten.


Vaknade upp med en varm känsla i hela mig som är svår att förklara.
Aja iaf så åt jag lite och åkte ner till Mörlunda. Skulle möta serietvåorna
som vi fick styrk med 7-1 mot sist. Så jaa revanch ville väl alla ha iaf så
skulle dom inte få in så många mål. Det slutade 4-4, och ja egentligen
ska vi vara jävligt nöjda med det, men faaan så irriterande. Bollen låg och
rullade på mållinjen när de va sekunder kvar, och jag tror till och med
den va inne, men alltid ska vi ha sån otur. Gick väldigt bra för mig iallfall.
Det är gutt! 3 mål fick jag, som egentligen skulle vart 2+1 för Tilda va på
den bollen sist med en touch, men det har väl inte så stor betydelse.
Känns bra, nu går det verkligen bra sen är det bara två matcher kvar
det är lite surt. Nu när man kommit upp i varv =)
Nu har jag legat här och myst i sängen, kollade på någon film från andra
världskriget, rätt bra. Borde plugga eftersom jag ska göra mitt religions
prov imon istället för på torsdag eftersom jag är i Sthml då, men orkar
inte. Hela kristendomen är liksom väldigt mycket att läsa på, vet inte ens
vart jag ska börja. Men det får väl gå som de går helt enkelt.
Nu ska jag äta lite varma mackor, mums =)


october love kom upp i min spelningslista nu :)




/ Take care Nathalie







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback