It sucks without you

Åkte till Växjö vid niotiden mamma, jag och Lovisa =) Åkte först till idéskärdderiet vid stationen.
Där hittade Lovisa och jag direkt varsin klänning vi ville ha :P Men gick till Singoalla också först
innan vi köpte någon. Där va det mest enkla och raka, tråkiga klänningar helt enkelt. Så vi gick
tillbaka och köpte dom. Jag köpte en lila som skimrade lite i rosa, och Lovisa en mörlblå som
skimrade i turkos. Båda med pärlor broderat på. Dom va jätte fina verkligen =) Skönt att man hittade
klänning nu, så man inte behöver tänka på det mer =)
Imorgon blir det skola. Undra om Emma är sjuk imon med (hon va det idag) för isåfall känns de
onödigt o åka upp på morgonen om vi inte har någon lektion. Men får se hur jag gör. har ju matte
prov imon med, det kommer ju gå bra haha. Not! Aja det är bara göra så b ra man kan, mer går inte ;)

Ska väl lägga mig i sängen och kolla på film nu snart =)
Sugen på kladdkaka är jag, kan bli så att jag åker o köper det =)








Old pic :)






/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback