Can't stop the tears from falling

Filmen igår var hur bra som helst. Jag har aldrig riktigt gillar svenska filmer, men denna
va verkligen rörande. Va nästan så det kom en tår, men bara nästan ; )
Idag sov jag tydligen till halv ett, vaknade väl till och från av alla sms hela tiden.
Fick nästan rycket ett tag när det kom 4 med typ 1 minuts mellanrum. Man bara
va fan. Så då va jag ju tvungen o kolla, nyfiken som man är ; )
Snart ska jag köra syster till Virserum. Sen ska pappa och jag laga till lite bakad
potatis, mums =) Ikväll blir det näst sista innebandyträningen antar jag?
Spelar ju sista matchen i helgen hemma mot Virserum. Söndag närmare
bestämt. Sist vann vi med 4-0, och på hemmaplan känner jag att då jävlar ska
dom få åka på stryk med större siffror än så. För på hemmaplan där är vi riktigt
bra! Kom och kolla och ge oss lite stöd vetja ; )
Imorgon ska jag och Lovisa och kanske Tookie med antar jag åka till Vimmerby.
Ska fixa lite med projektarbetet. Ska hämta lite innebandybollar på intersport o så.
Sen ska vi in i Hultsfred och kopiera upp lite papper. Sen vidare till Mörlunda och
hämta priser på banken där. Fick usb och sånt, skit bra ju! Sen måste vi bara komma
på vad vi ska köpa yttligare för priser, men det får vi se =) Gutt att Dennis ställer upp
så vi har 16 lag nu med =) Snällt : ) Sen efter ska väl Lovisa och jag börja på naturkunskapen
så vi blir klara med det :P Så slipper man tänka på de =)









/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback