And I'm so sorry, can't sleep tonight

Gårdagen började med att jag gick upp ganska tidigt för Eva skulle göra
flätor i håret på mig, på sidan. Och hon skulle iväg sen så det fick bli ganska
tidigt. Sen åkte jag hem och gjorde mig iordning, sen åkte hela släkten till
Hultsfred för att äta på Kina. Morfar fyller ju år =) Han är så söt lilla morfar =)
Sen åkte vi hem till Michaela och åt tårta och lite. Sen gick jag hem för Madde
och Sara skulle komma. Dom kom och vi va här en liten stund bara, sen gick
vi bort till Mp =) Lite förfest där, trevligttrevlig. Sen åkte vi bort till statoil och åkte
bussen till Södra Vi. Satt och pratade med Albin nästan hela vägen, trevligt =)
Väl där inne va det väl sådär, kul vissa stunder, och bäst va väl i slutet.
Sen va det bussen hem. Stod upp typ till storebro, sen fick jag äntligen sätta
mig ner. Och jaaaaa vad ska jag säga. Inget är nog bäst!
Svårt o somna sen, men that's life.

Upp och dömma imorse med Albin. Gick väl bra. Nu ligger jag här och väntar
på mat. Är skit hungrig nu. Blir klyftpotatis, kött, vitlökssås och vitlöksbagutter
iaf, det är massa gott!
Idag ska jag inte göra ett skit, sova bort dagen typ.


/ Take care Nathalie







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback