Take me as I am

Va så jävla arg igår, va länge sen jag va så arg kan jag säga. Men it's on kan jag säga.
Detta är bara början. Fick springa till tåget efter att jag haft detta samtal som inte gjorde
min dag direkt för att hinna med. Kom precis 1 minut innan de gick. Hade sprungit hela
jäkla vägen från skolan. Lite trött kanske. Sen så fort man kliver innanför dörren på tåget
bara slår värmen mot en. Gud behöver dom ha 100 gradet på tåget liksom. Va typ 10 pers
som fick stå. Som sagt varför har dom inte bara kustpilen? Fattar inte vad dom styr med.
Imorse va det buss hit också. Drygt som fan är de!
Mattias fick mig på lite bättre humör sen när jag kom hem iaf. Blev tvspelande. Sen åkte vi
och köpte glögg och pepparkakor, mmmmmmmmm mkt gott. Julstämning till max, plus
julradio.se som spelar. Då kan det inte bli mycket bättre :)

Är världens snöstorm här i kalmar idag tycker jag. Svinkallt att gå till skolan, menmen som
Bohman hade sagt det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder :) Har bara 1 timmes före-
läsning idag. Sen ska jag bort till Alexandra och salong åbergs här i Kalmar. Ska färga håret.
Ska bli riktigt skönt, för alla mina mörka slingor jag gjorde sist har ju försvunnit så för tillfället
är jag bara sådär tråkigt vinterblond. Men det blir de ändring på vid 12 :) Efter det har jag
en date här i Kalmar med Madiie såklart. Käka lite gott och sådär, för att sedan dra hem och
träna lite innebandy :)


Redan fredag imon? Faan så gutt






/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback