Stand my ground

Oj va ett par dagar sen de blev något skrivit här :) Men har inte hänt allt för mycket förutom
hm får se nu skolan, skolan och jaa skolan. Piss är det. Tur att det är jul snart och lite ledigt
iallafall. Har precis varit på information om idrottsinriktingen som börjar nu i vår. Det verkar
skoj :) Hoppas det blir det med!
Hur skönt som helst att det är fredag och helg idag. Blir bara lugnt i helgen. Spelar match
imorgon med i Nybro. Jag ska köra så får väl se om vi åker rätt iår, och inte åker en timme
extra på hemvägen som sist haha.
Ikväll blir det mys framför tvn till oc tänker jag. Inne på 2:a säsongen nu, och började förra
veckan. Går inte stänga av när man väl börjar kolla alltså. Är nog åttonde gången jag börjar
om att kolla på det. Vet inte vad det är, men något är det iallafall som får mig lugn när jag kollar
på det. the oc<3


Aja, har egentligen två lektioner kvar i skolan, men min rygg dödar mig.
Så nu drar jag hem! Trevlig helg! =)






/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback