Sometimes love just aint enough

För 2 veckor sen tecknade jag ett avtal med tele2. Men efter de ångrade jag mig direkt när jag pratat
med folk som inte tyckte det va bra. Så dagen efter ringde jag och skulle avbeställa. Fick ringa ungefär
5 olika nummer sitta i kö hit och dit, för att tillslut prata med en tjej som skulle markulera de.
Äntligen tack!
Idag när jag vaknar ser jag att jag fått ett sms från tele2. Grattis ditt nummer flyttar över till tele2 om
två dagar. Va i helvete! Ringde igen till tele2, näe dom kunde inte se att jag hade beställt något. Fick numret
till the phone house där jag fick sitta i kö i 20 minuter. Och när jag kommer fram står de att jag har ett
abonnemang. Gud vad är deras problem alltså? Om hon inte har markulerat det nu, och dom byter nummer
blir jag riktigt sur alltså!

Aja för övrigt så är jag ju ledig idag. Ska snart åka och hämta Jennifer vid skolan, sen ska jag slinga hennes
hår. Borde gå och sminka klart mig först. Hann bara halva ögat eftersom tele2 ringde upp :P Inte så snyggt
kanske. Borde plugga också, eller börja på mitt arbete. Men vart är orken till de? Får väl ta det efter jul
eller något.

Träning ikväll. Va en vecka sen nu eftersom dom hade lucia i torsdags så den blev inställd. Så lite sugen är man
allt på att få träna lite nu :)






/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback