Reason to cry

Som sagt va ju och färgade håret i torsdags :) Blev jätte bra, så nu är jag lite mörkare.
Skönt att slippa utväxten. Får se om vi ska lägga i yttligare lite mörkare, för jag gillar den
där askiga bruna färgen, och det blev inte riktigt de. Så får se när och om vi ska göra om
det lite :) I fredags orkade jag inte dra till skolan, så va hemma och sov istället. Skönt som
bara den! Sen va jag och Mattias och solade lite. Efter det åkte vi till Målilla och spelade innebandy
med familj och vänner. Tomtegröt och skinksmörgås blev det efter det, mums :)

Igår va jag och älskling och julhandlade i Kalmar. Hittade alla julklappar så det känns skönt.
Lite folk det va kanske! Får lite småpanik när de är folk överallt och trångt. Men så är det när
man är ute i sista sekunden och handlar. Va inne i stan och på baronen först. Sen åkte vi ut
till det nybyggda ute vid ikea, hansta city. Va ganska bra där ute också :) Gick en sväng på
ikea och åt lite god mat där också innan vi åkte hemåt. Väl hemma blev det singstar :P
Idag står det match på schemat! Sista innan juluppehållet mot Sandbäckshult, 2:an i serien.
Så lär ju bli aningen tufft idag, men en match ska vi ge dom iallafall.

2 dagar kvar i skolan, sen får vi ett par dagar ledigt iallafall. 3 arbeten kvar i denna kurs sen är
den slut, hoho sååååå skönt!












/Take care Nathalie








Kommentarer

Älskar dig Nathalie Larsson <3

jag hör av mig om tid vi fixar det min vän ;)

jag älskar dig med mattias persson :)

va bra alexandra :) du är såå snäll du :)


Kom ihåg






Trackback