The time of my life

Kom hem igårkväll från soliga Magaluf och möts av ett grått Sverige. Då ville man ju bara
tillbaka direkt, hade lätt stannat 1 vecka till. Har varit en av de absolut bästa veckorna i
mitt liv. Festat till klockan 6 om morgarna, bara varit liksom... Inga bekymmer. Och när
man vaknar skiner solen och det är bara gå 100 meter till stranden och lägga sig och
steka. Är som i paradiset fan. Har varit helt jävla underbart!
Sista kvällen va jag ute och kom hem vid 7, klockan skulle ringa tjugo över. Bra där!
Men den kvällen va nog fan den bästa. Underbar är ordet! Sov kanske 5 min sen va de
bara upp o packa för hemfärden. Mådde skit då! Och de blev värre o värre. På planet
kunde man nog koka ägg på min panna. Jag skulle kört hem, men kunde inte hålla
ögonen öppna så Sara va snäll och körde. Tack! Sov hela vägen hem, och däckade i
sängen direkt när ja kom in. Hade 40 graders feber, en hals som värkte, hostade som
ett as, näsan rann, öronen tjöt. Ja vad va inte fel ungefär?
Mår lite bättre idag, kan iaf hålla ögonen öppna. Men har bara ätit 2 youghurt på 2 och en
halv dag. Så är jävligt hungrig, men kan inte äta för de känns som halsen är typ i millimeter
stor. Blir nog doktorn senare idag skulle ja tro.

Har lagt upp lite bilder på facebook från resan :)

















/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback