Stay the night

Puuuh vilken dag alltså.
Fick lite panik där imorse när jag inte hittade byggnaden först. Eller jag hittade den, men
va tydligen på fel håll om den. Jag hade ju hela tiden trott att jag skulle kunna gå med
Madde. Men icke, dom va i en annan grupp innan mig. Så hamnade helt själv med
70 andra pers och hade upprop. Kul liv haha, nathalie larsson. Man bara jaaa haha.
Töntigt :P Iaf hade lite information och så samtidigt med, men har redan glömt bort allt.
Fick massa saker från lärarfacken som man fick gå och kånka på hela dagen.
Fett jobbigt skulle jag säga!
Resten av dagen hade vi rundvanring med några studenter från Karolin. Vår studentkår.
Dom va jätte trevliga och sådär. Gick med en tjej som flyttat till Kalmar från Nässjö.
Verkade trevlig hon med, så det ska nog ordna upp sig iaf. Bara att lära känna folket
liksom. Skulle egentligen ha haft lekar vid 5, men va så jävla trött så gick hem till Madde
och kollade hur hon bodde en sväng, sen tog jag tåget hem.
Hade ätit en halv macka på hela dagen, snacka om orkeslös. Jo tack! Somnade på vägen
hem och höll på att missa och gå av i Hultsfred, vaknade till lite sådär och kollade ut.
Tänkte är vi bara i Högsby och blundade igen. Kollade igen efter några serkunder och bara
nej shit vi är i Hultsfred, så fick råffa åt mig grejerna och hann precis innan dom stängde
dörren typ. Hade varit grannt att åkt med till typ Linköping haha.

Väl hemma skulle jag försöka äta, de gick ju bra. Not! Fick i mig lite falukorvsbitar och ett
par spagettibitar ungefär. Halsen värker satan jag jag megde. Är sämre idag, så har varit
i kontakt med läkaren igen. Nu har jag tydligen ett virus också. Som man vilar sig frisk
av bara. Inte mycket annat att göra åt de. Så ska lägga mig tidigt idag. För har verkligen
mått dåligt. Känns som någon står på mitt huvud och hoppar, som att jag ska hosta upp
lungorna, och så känns det som jag har ett rakblad i halsen. Det är inte kul alls!
Imon har jag tydligen lite sovmorgon, så jag tar tåget in vid 10. Har säkert missuppfattat,
men isfåfall kommer den andra tjejen också försent :P





Jag vill tillbaka! Sjukt mycket nu alltså. Va så jäkla skönt att bara
va liksom. Inga problem, inga bekymmer. Allt va bara chill helt enkelt.




/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback