I'm smiling with you

Ojoj 5 dagar sen jag skrev här nu! Skärpning, men har inte hunnit.
Har varit ute på lite äventyr nu ett par dagar. Tog ledigt från jobbet.
De innebar monster, choklad och skräpmat haha. Lång hemfärd,
och jag skrattade fan hela vägen hem från Linköping sen :P Ont i
kinderna kanske haha, men hade verkligen jätte kul =) Åt vad vet
jag inte?:P Men va gör de.
Iaf, har som sagt haft de bra. Skönt att komma bort lite härifrån och
bara vara liksom. Har varit hyffsat väder också. Kom hem förrut
runt 8, och det är alltid lika skönt att komma hem igen när man varit
borta.
Imon är det min sista arbetsdag, fatta så underbart! Fick även lön
idag. Kan de bli mycket bättre just nu? =) Nej tror inte så.
Imon är det fredag och fest ute på banan. Drar med Madde och jag
hoppas Kling hänger på. Blir förfest hos Sonta.
Fina grejer just nu!




/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback