Don't wanna miss a thing

God morgon!
Sov länge idag, underbart skönt. Har ätit frukost, och suttit och kollat lite på nelly.
Givetvis är alla normala skostorlekar slut när man ska beställa, men jag överlever.
Får åka och shoppa lite någon helg sen =)
Sitter på altanen och kollar just nu när Bella ligger därute på rygg och rullar sig
i gräset. Ja hon är söt hon lilla Bella. Gör livet lite enklare ibland genom att bara
vara liksom. Tänk om det va så lätt för människor med.
Idag när mamma slutar ska hon göra klyftpotatis och fläskfilé. Jag hoppas att
jag ska kunna få ner lite riktigt mat idag för en gångs skull. Lär väl inte smaka
så mycket, menmen.
Nu ska jag lägga mig och mysa lite med sötnosen, leende på läpparna varje
gång hon är sån här : ) Hörs ikväll!




Idag fyller syster 14 år! Grattiiiiis =)
<3






/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback