Did we through it All away?

Hejhej!
Vet inte riktigt vart jag ska börja. Jo men i fredags va det kul. Va ju som sagt nykter
och körde hem sen. Men jag hade ganska trevligt ändå. Fick en t-shirt : ) Som jag
egentligen inte ville ha nu, men senare. Men ah. Nää det räcker så.
Jobbade hela lördagen sen. Åkte bara hem och tog en snabbdusch och bytte
kläder. Sen kom Michaela och så satt i och drack lite. Smällde i mig en 70s
passoa på en halvtimme typ. De är gutt. Lovisa och Raymond hängde med också.
Väl framme så gick jag iväg och pratade i cirka 5 minuter. Sen gick jag in i öltältet.
Där jag va hela kvällen. Till en början själv eftersom ingen svarade på telefonen.
Men sen hittade jag Emma. Som jag gick med resten av kvällen. Vi va där inne
hela tiden, mest framme vid scenen och dansade. Va iaf skitkul att träffa henne :)
Aja, sen slutade de ju som de gjorde, jag som stannade för efterfest men det blev
ju bara tråkigt när alla gaddar ihop sig och missförstår. Är ju inte svårare att fråga
än anta. Menmen.
Igår blev det film och mys, sen hem på kalas. Pappa fyller år idag. Grattis! Så vi
hade lite kalas igår. Han fick bland annat ett hemmabio system.
Sen igår va allt helt jävla fucked up. Men de ordnade sig lite när jag åkte till
Hultsfred och sov där. Film, chips, dipp och cola+sällskapet är ju den bästa
medicinen till allt. Tack<3 Åkte hem från Hultsfred redan vid halv 8 imorse. Hem
och la mig direkt. Och vaknade nu. Har riktigt dåligt samvete för de=/ Aja, ska
in i duschen nu. Sen vid 4 ska jag bort till farmor och äta.
Efter de blir de ljusparty hos Michaelas moster. Sysselsatt är bra!




/ Take care Nathalie






Kommentarer
» emma

det va väldigt kul att träffa dig med! ser fram i mot gpt :D


Kom ihåg






Trackback