Walking on sunshine

Igår efter fotbollen åkte vi hem till Madde en sväng : ) Sen drog vi till mcdonalds och
käkade lite. Efter de åkte vi hem till mig, kolla lite på big brother och sådär.
Vaknade precis, fortfarande lika jävla förkyld. Det suger!
Är ju fint väder iaf, så ska väl äta lite frukost och gå ut och sätta mig lite.
Fast de blir väl svårt eftersom altanen är borta nu :P Men de löser sig.
Sen ska jag laga lite mat, blir ris och kyckling, och efter det ska jag och
syster åka och klippa oss hos Alexandra. Blir bara lite på topparna denna
gång. Hoppas hon hinner sätta upp en frisyr till metro sen ikväll.
För det blev metro ändå. Kommer väl va mycket smått, så får va på puben
hela kvällen tror jag. Förfest hos mp blir, hoppas på en rolig kväll!


/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback