I wish he never looked at me that way

Har hänt väldigt mycket saker sen jag skrev här sist :P
I torsdags fick vi iallafall lov, så underbart.
Sen har de sett ut såhär:

Torsdags: Hem från skolan, duscha och göra sig iordning.
Sen började jag och Madde dricka här hemma. Mötte upp
Tookie, Emil och Charlie(?) :P Vi gick bort till Mp, och där vankades
de förfest. Mycket bra! Drog till metropol. Och jaa det va ganska
kuul. Trodde jag hade tappat bort min mobil där ett tag bara, det va
ju mindre bra. Men visade sig att den va i goda händer, skönt de : )
Markus hämtade oss efter lite pommes på tre kronor. Sen blev de
sängen!

Fredags: Vaknade vid 9, sov till och från till klockan 2. Då va de bara
upp och duscha och göra sig iordning igen. Skulle äta hos farmor
vid 4. Efter middagen där, drog jag till Madde. Vi gick bort till Sara
och drack lite : ) Albin, Sonny och Sarah va där också. Sen drog vi
till Harrys. De va ju lite sisådär. Lång hemfärd kändes de som :P
Gutt och sova sen iaf : )


Lördags: Vaknade och duschade och gjorde mig iordning igen ;)
Eller innan det tvättade jag och städade ut bilen faktiskt :P Va välbehövligt
kan jag säga, så kände mig duktig när jag hade gjort de =)
Sen stog påskmat hos mormor och morfar på schemat vid 3. Första supen
kom nog efter 10 minuter tror jag :P Morfar bjöd på ett antal till haha.
Jag skulle ju egentligen ha åkt och hämtat Madde sen, men de gick ju inte
så mamma hängde med och körde. Hämtade henne sen åkte vi till
Ante : ) Satt och snackade och drack med lite trevligt folk sådär, lite gh med : )
Sen drog vi vidare till Sinnerstad framåt kvällen. Va fest hos vv och matte.
Va riktigt kul faktiskt. Mycket folk till en början, sen blev de lite mindre när
några drog till metro : ) Efter typ 1 timmes hemfärd, så va vi äntligen hemma
hos madde. Haha ja de går ju inte annat än o skratta åt er pojkar :P Tänk va
snabbt vi hade varit hemma om vi gått som folk :P Men inte de inte haha.
Lite trångt och sova 4 pers i Maddes säng, men jag behövde ju inte tänka på de,
för som alltid när jag har druckit tar jag världens plats och breder ut mig.
Va hemma vi halv 6, så vi fick väl 3 timmars sömn iaf haha :P

Och idag så körde Madde hem mig. Har duschat och så nu : ) Får se vad
som händer, pratas lite om grillning, de vore gutt : )
Annars så har det varit en jätte bra långhelg, blir nog lite lugnt med festandet
någon vecka eller två nu känner jag :P





Tog inga egna bilder i helgen, och likabra är väl det haha. Vill nog inte se dom
som togs igår iaf :P Så här är en lite äldre, men va gör det :)



/ Take care Nathalie






Kommentarer

läs den! en update om helgen kommer så småning om!



/

CC och Emil


Kom ihåg






Trackback