Tonight is the night

I förrgår va Michaela här och vi grillade och sådär : ) Va mysigt. Va ju dubbelavsnitt på desperate!
Massa bra. Sen va vi i Virserum och hämtade Jennifer. Mitt ute i skogen haha. Men vi hittade ju
faktiskt inte illa :P Blev livrädd för grävmaskiner och överkörda stenar, men de va kul haha :P

Igår kom Madiie till mig för hon tyckte jag behövde lite sällskap : ) Försökte va lite seriösa och
dansa, me ni kan ju lista ut själva hur de gick :P Haha fulade oss som vanligt :D
Sen drog vi till Hultsfred och kollade lite på fotboll. Sen åkte vi hem till Besse. Spelade
lite tvspel och så :P Sen åkte jag iväg lite, fick ju hälsa på lite trevligt folk, jag inte sett på
länge : ) Jag åkte jag tillbaka. Då drog vi och spelade lite biljard jag, madde, besse och vikke :p
Haha Vikke och jag vann båda gångerna :D Jag va värdelös men ändå :P
Seeeeen mys<3
Sen drog vi hem! Madiie sov hos mig : )

Nu sitter vi här och chillar lite som Madde sa haha :P Ska snart dra och köpa lite mat som vi
ska grilla ikväll : ) Ska ju till Virserum och umgås med massa trevligt folk, man inte har umgåtts
med sådär direkt på ett tag. Ska bli massa kul.
Så snart blir det duschen och sådära!


/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback