Love don't come easy

Är vädret underbart eller? Jo tack. Idag började jag vid halv elva, och åkte hem vid 12.
På altanen va det 21 grader, så ja bikinin åkte på och jag satt ute någon timme.
Så himla skönt! Sen lagade jag mat till famlijen, blev lasagne. Blev jätte gott.
Hämtade mamma från jobbet innan vi åt med. Åkte runt och hämtade min bil hos
broms. Lämnade in den imorse. Så nu sitter sommardäcken på. Guttgutt. Bagage
luckan skulle förhoppningsvis komma nästa vecka. Det blir bra!
Sen har jag hunnit med att spela lite innebandy ikväll också. Va kuul! Skönt o
få röra lite på sig. Nu har jag duschat och druckit hallon smoothie och ätit
knäckebröd med kalkon. Det va riktigt gott faktiskt : )
Ligger och halvkollar lite på färjan. Blir sugen på att åka dit igen o festa lite.
Är jävligt kul där faktiskt ;)
Imon blir det skola till 4. Sista timmen ska vi spela bowling med klassen.
Det blir nice! Sen åkte jag på att jobba från halv 5 till 9. Men får tänka på att
det blir lite pengar!



/ Take care Nathalie







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback