It doesn't take long

Godmorgon!
Hann inte skriva igår. Vaknade för en halvtimme sen av att någon idiot plingar på dörren.
Gick tillslut upp, och där ute står en polsk lastbils chaufför och säger något på aah
jag vet inte vilket språk de va, men att jag skulle flytta bilen på framsidan för han skulle
backa in där. Man bara jaha nyvaken och ljuset skärde i ögonen. Så är de :P
Efter speedwayen i tisdags så följde Madde med mig hem så sov hon här.
Alltid lika mysigt!
Igår så gick vi upp runt halv 10, skulle ju åka till Växjö för att hämta balklänningen.
Jag körde och Madde va med som sällskap. Gick ju bra att köra dit faktiskt.
Inte världens lättaste att hitta vart man ska, men gick ju bra :P En jävla massa
rondeller hit och dit, och ibland vet man inte om de är 2 filigt eller inte haha.
Men va gör de, bara o köra!
Gick runt lite för vi va tidiga, hade tid vid halv 1. Sen gick vi dit hon la upp klänningen,
sen fick vi komma tillbaka efter 2 timmar och hämta den.
Under tiden gick vi och åt lite på kina, mums =) Sen va vi inne en snabbis på banken
för Maddes kort hade ju gått sönder. Sen gick vi världens jävla runda, och hamnade
en kort stund på house of pain :P
Efter de vare bara o hämta klänningen! Den är jätte fin och jag är nöjd : )

På kvällen hade jag besök och vi kollade på film och sen greys : ) Trevligttrevligt!
Idag vet jag inte vad som händer. Hade bara matte idag så onödigt o dra till
skolan för de. Men får lite ångest eftersom vi har prov snart, men får väl kolla
igenom boken lite i helgen kanske.

Förresten så är jag jätte förkyld, så jävla jobbigt! Är nog en del från helgen, men
sen äre pollen också. Ögonen kliar och näsan rinner konstant. Ganska jobbigt de!





En bild på mig sen gocarten, tookie som tagit. Skitsnygg ju =)




/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback