I would give anything just to live one day in those shoes

Måndag idag!
Inget speciellt med de, skola och lugnt. Borde börja på mitt svenska muntliga,
Men om ni skulle se mig nu så förstår ni att jag inte orkar de idag : )
Har sovit så jävla dåligt inatt, hjärtat har typ slagit i otakt, har fått gått upp flera
gånger för att de kändes som jag inte kunde andas Äckligt va de =/
Jennifer sov nere hos mig med inatt hehe.
Har varit ute en sväng med Michaela ikväll. Va och snackade lite skit hos mormor
och fikade lite =) Sen gick jag hem till mamma och kollade på mina grejer som
kommit hem från det lilla extra. Köpte en överrrasknings påse för 150 som skulle
va värt 400 egentligen. Fick en liten och en stor svart kruka, en sukulent(?) och en
avlång svart skål typ. Va skitsnyggt. En sån påse blir det fler gånger : )
Nu ska jag väl sitta här och uggla ett tag till, sen läsa solo som jag va o köpte förrut.
Käka lite och vänta på ballar av stål också :D



När motvind blåser och regnet piskar,
luta dig tillbaka och hör när jag viskar:
För mig är du solsken, värme och glöd.
Jag är din vän från idag till min död.





/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback