I can't erase

Idag har vi varit på förskolan och lekt med dom små barnen. Först körde vi fruktsallad,
och de tär för er som inte vet en variant på hela havet stormar. Och om ni inte vet va
de är så är de illa :D Sen dansade dom med. Haha så söta så : )
När jag kom hem visade pappa massa roliga klipp på datan han fått av någon.
Ahh fy fan vad jag skrattade alltså! Sen när vi åt berättade jag om dom där
klippen från pyjamas när han beställer en whopper utan allt, och när det kommer
en liten minibuss som ersättningsbuss. Ahh fyy fan hahaha. Kunde inte äta för
jag skrattade så mkt :P Men kul ska man väl ha :D
Ikväll vet jag inte vad de blir, lugnt skulle jag tro. Ut och gå en sväng kanske om man
får ork till de. Är ju depserate på tvn med : )



Roooooooooooooooligt :D Dåligt humor jag vet haha!

http://www.youtube.com/watch?v=Hph15BWGfRA



/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback