Hold me tight, don't ever let go

Jaha, sitter här med naturkunskapsboken i ena handen och bibeln i den andra. Ska ha muntlig redovsisning
i naturkunskapen och evulotionen och om kristendomen. Har läst klart kapitlet i naturkunskapsboken nu
och första moseboken i bibeln. Inte så värst intressant måste jag ju säga :P Tog en paus nu innan jag
ska börja svara på frågorna. Och det är ju inte de enklaste frågorna måste jag ju säga. Får se hur det går.
Annars fint väder idag. ska laga lite mat när jag är klar med detta, sen ut och gå en sväng.
Och ikväll är det det lilla extra partyt som mamma har. Så ska dit sen vid halv 7 och kolla lite.
Mer än så blir det nog inte idag inte : ) Eller ska väl hämta syster i Virserum inatt tror jag.
Måste fixa sällskap till bilresan annars somnar jag :D






Snaart blir jag såhär blond igen, så gutt : )
Ser jag mer än fram emot!





/ Take care Nathalie







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback