Friday night

Kom nyss ut ur duschen, men det leende på läpparna. Är på skitbra humör idag.
Sååååå gutt ju :D
Sugen på att dricka är jag med, ikväll kör vi på passoa, inte lite gott de :D


Wohohoo fest hos mig, vi ska ha fest hos mig wohohohoo :D Friiiday night, yeeeah!
Haha eller hur Madiie, sjung då för fan! :D




Jätte gamla bilder från Loke festerna fy fan så kuuul de va :P



Haha detta är de mest omtalade kortet, jag är stolt fotograf :P




Haha så jävla sköna :D




Ojoj vilket gammalt kort haha, går vi i sjuan, åttan kanske?
Åhh iaf, saaaaknar det skit mycket : )






/ Take care Nathalie







Kommentarer

haha shit vilka gamla bilder. tänk att jag har vart tillsammans med loke en gång i tiden, det va inte i går inte ;) haha du får hälsa till honom om du träffar honom!

åh gumman, så söt bild på dig och simon :)



hoppas allt är bra med dig, va länge sen :( ta hand om dig! puss

Ja visst är dom gamla hehe :) Haha nää gud de va verkligen inte igår det du Emma :P

Jadå det ska jag göra :)

Hehe ja jag tycker med den är söt, vi ser skitsmå ut ju :)



Jomenvisst är det de, hoppas det är det med dig också ju :) Detsamma! Puss

haha Lokefesterna glömmer man inte ;)

Haha nej verkligen, kattmat, hångel och diss på de :D

» Emma

nej det va verkligen inte i går ;)

ja, ni är skit söta på bilden och lite små med haha



låter som ni hade en rolig kväll iaf :D vi får ses någon dag, skulle va himla kul! puss

ja det vore de sötan :) speedway nu med ju :D puss

» Emma

ja det börjar ju nu. då kommer vi säkert ses gullet :) puss


Kom ihåg






Trackback