Don't wanna be the one to cry

Tränat ikväll. Va skoj träning bara, har viktig match mot Vimmmerby imon. Ligger just nu på kvalplats så vi
måste vinna nu imon och sen sista matchen på söndag så blir det kval, vore skoj : ) Sen har vi träning
torsdag igen. Och direkt efter blir det att åka och träna innebandy. Är tufft nu :P
Tog skolfoto idag med. Usch det är det värsta på hela året typ. Men det va kul att alla klädde ut
sig på spexfotot iaf tycker jag.
Har pluggat på körkortet idag med. Började i helgen. Har hunnit 2/3 av boken och har hunnit svara på frågorna
i halva boken med. Så det går framåt, svårt är det bara. Vill verkligen ha körkort alltså huhu. Har kört två gånger
med ska köra på måndag igen, sen efter de får jag köra i Vimmerby. Skulle få koden till datan på måndag
med så jag kan börja med faserna där nere. Gutt gutt.

Vad händer i helgen? Får panik på att jag inte har något planerat om helgerna längre.
Men det märks vad som händer. På lördag är det kalas iaf, och söndag blir det match.



Det är hårt att höra sanningen, men det va ju detta jag ville.. eller hur?



BTW nedåträkningen börjar, 26 dagar kvar!


/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback