The sound of another heart beating

Första skoldagen på ett tag då. Åkte med Lovisa hihi :P Kändes lite
konstigt, men kul :D Hade inte vanliga lektioner idag utan vi
pratade om apun och om vad som kommer hända i skolan. Provning av
student mössor snart, de är nära nu ;) En vår termin sen står man där.
Gutt! Men lite vemodigt också. Kommer sakna allt och alla så jävla mycket
kan jag lova.

Sen kollade vi på film med ettorna. Juno kollade vi på, har sett den innan,
men den är ganska rolig faktiskt.
Den och dagens program av unga mödrar på femman fick mig att tänka
på att alla har så himla mycket fördomar om unga som får barn. Hatar sånt där.
Varför skulle inte en mogen 17 åring klara av det lika bra som en 40-åring?
Är ju hur många som helst som har bevisat att det går, så tycker folk ska
sluta snacka om sånna som skaffar barn när dom är unga. Alla är vi väl
olika och tur är det. Ville bara framföra hur jag tyckte om det haha : )
Läser för övrigt  mammabeckas.blogg.se, 17 år och har 3 barn och
hon verkar ha det hur mysigt som helst med sin kille och sina barn : )

Ikväll har jag laddat hem dom avsnitten av säsong 6 OTH som
ligger ute =) Så imorgon blir det att kolla lite på dom. Vet ju redan
vad som händer eftersom att det finns folk som inte kan hålla tyst.
Nämner inga namn haha :P Men kände att jag äntligen fick ork
att ladda hem dom nu så det ska bli spännande.




Klänningen jag köpte igår : )





Och en av tjocktröjorna, tyckte den va skitsnygg : )


Nej nu blir det sängen.. Godnatt!



/ Take care Nathalie







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback