Broken down like a mirror smashed to pieces

Hade bara 2 lektioner idag. Den sista va idrott, och det va bara vår klass
eftersom samhällarna är på apu. Så vi spelade volleyboll. Så jävla kul är det!
Och det är sjukt vilken tävlingsmänniska man är. Blir skitförbannad när de
inte går bra, och slänger ut kommentarer till folk som missar bollen.
(Är inget personlig, så ta inte åt er :P)
Haha ja vi får se hur volleyboll turneringen kommer att gå iår : )
Gick ner på körskolan en stund, 70/70 fick jag på svåraste ämnen ; )
Har aldrig fått alla rätt innan, och nu är de nästan en månad sen jag
satt där, men bra att man kommer ihåg de :P
Sen gick jag och solade 20 minuter innan bussen kom, skönt =)

Nu ska jag gå o lägga mig i sängen o vila lite tills pappa vaknar.
Sen ska jag kolla på one tree hill, och efter det blir det nog att
gå ut och gå en sväng med Michaela. Och innebandy träning på
det. Kanoners : )
Imorgon är det redan fredag. Sovmorgon, men går ända till fyra, lite segt.
På kvällen ska vi (jag, mirja, andreas, michaela, mirell, tookie, adam,
christoffer, loord,sanna) spela lite innebandy i gympasalen och basta.
Mysigt ju ; ) Det kommer nog bli trevlig ;)


/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback