Tears don't fall

Jag är glad glad glad :D Och det känns så jävla gutt. Hjärtat har kommit hem idag från Tunisien också.
Om du bara visste hur mycket jag saknat dig, har haft rent ut sagt tråkigt utan dig. Har så himla kul med dig
ju :D Det är en sak jag är glad över. Allt andra är att det är så skönt i skolan, har kul och kommer sakna alla
när vi slutar. Festivalen är om 2 veckor med. Lagom sugen på det nu kan jag lova. Börjar på onsdagen den 11:e med em matchen på storbild :D Niice. Sen ska vi ju sätta upp tält och åka o köpa stolar o det med. Kommer bli bra det där haha : )



/ Take care Nathalie




image9






Kommentarer
» Mirja

du är ju bara för söt hjärtat. jag har saknat dig hur mycket som helst också. fast på fredag ses vi och då ska vi ska KUUUUUUL som alltid. LOVE YOU


Kom ihåg






Trackback