We can't cry the pain away

Hade körlektion imorse så åkte tidiga bussen. Gick väl ganska dra.
2 lektioner till blir det innan uppkörningen. Inte för att dom ger så mycket,
men nu är dom redan bokade så kör ändå. Är sjukt nervös redan för de.
Men alla säger att det kommer gå bra så får väl hoppas på de =)
Kom tillbaka vid halv tolv tiden till Hultsfred, då hade jag inte tänkt gå
tillbaka till skolan utan plugga teori. Men så ringer Lovisa o säger att religionen
va inställd o frågade om jag skulle åka med hem. Och då gjorde jag de hah :P
Tog kort till körkortet idag i Vimmerby med haha, ja ni får skratta åt de ser ut
som världens suraste fetto :D Men annars så hahah. Är inte så många som
kommer se de ändå hoppas jag.
Imorgon är det matte prov. Och det va ungefär en sisådär 6 veckor sen jag räknade
matte, kommer gå så bra känner jag. Haha ja om jag får godkänt på de, då vet jag inte :D
Men ska snart bort till fritidsgården och prata med Mäla om vår nattinnebandy och efter
det ska jag hänga med Lovisa hem så ska vi försöka slå våra kloka huvuden ihop och
iallfall kolla vad det är vi har prov på. Det kan vara en fördel faktiskt. Hoppas vi får tillbaka
provet nästa torsdag så man slipper gå o tänka på hur de gick. Inte kul med ett ig i betyget
men ärligt talat så struntar jag i det nu för matte b suuuuger. Lär inte gå på så många lektioner
detta år. Har väl iaf gått på hälften hittills tror jag. Det är bra haha.

Nej nu ska jag cykla bort så dom slipper vänta på mig =)



/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback