Despite my faults

Jaha då va helgen över. Satt och räknade ner varenda minut när jag jobbade
igår, men det gick faktiskt ganska snabbt ändå. Iallafall i slutet. Sen när jag
slutade cyklade jag bort till Knutsson. Skulle spela lite poker. Hann va med några
omgångar, sen skrev Albin o frågade om jag ville hänga med o va sällskap för
han skulle köra på Sonny till pumpen. Och givetvis ställde jag upp på de. Hämtade
upp han och Sara i Hfred, dom hade varit på julbord innan. Sen när vi hade lämnat
dom i Södra Vi åkte vi hem till Målilla och åkte till Martin. Kollade på film där : )
Sen åkte vi och hämtade han vid ett. Sist ut från pumpen, duktig kille haha.
Åkte in till Vimmerby o skulle käka pizza. Va överfullt på palma så gick bort
till piri piri. Där fick vi vänta typ 50 minuter och när pizzan väl kom va den iskall.
Mums :D Albin bjöd med, snällt ju. Får bjuda igen någon gång =)
Allsång i bilen på väg hem, sen blev de sängen. Trevligt haha.
Upp tidigt imorse för vi skulle till Linköping. Jag körde dit, och det gick mycket
bra tycker jag =) Biltema va vi på först i ungefär en och en halv timme :D
Skitskoj ju haha. Sen åkte vi bort till Jula, skoaffären och sen gick vi inne på
ikanohuset lite.

Inköp:
Bilbatteri
Högtalare
Vindrutetorkare
Starkare lampor
Antennkabel
Solskydd
Sånna där o sätta på fälgarna på däcken så man slipper se dom just nu med vinterdäck :D
Mugghållare
Domkraft
Rattöverdrag
Liten lampa i nyckelring
2 par skor
Klänning
2 linnen
Tjocktröja
Kofta
Jacka
Gps


/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback